Tässäpä eräs voileipäkakkuohje...ensin kerron että minulla on tosi tarkka makuaisti ja täytyy kyllä sanoa että tämä oli pahimpia voileipäkakkuja mitä olen maistanut.
Tämä siis minun mielipiteeni, en halua kehuakaan, vaikka lapset tätä kyllä söivät (ja vieraat...!).
Minun piti ostaa ruohosipulituorejuustoa...kotona huomasin, että olin ostanut yrtit-tuorejuustoa (tai joku yrttiset maut tms. ovat samanvärisiä molemmat paketit)
Miksi en tarkempaan katsonut kaupassa...tiedän että tuo tuorejuusto ON todella kummallisen makuista. No, koko kakku maistui sitten sille.
Ja palvikinkullakin on eroa, ostin erittäin savun makuista kinkkua, yksi syy makuun oli varmasti sekin. Ehkä raejuustollakin oli osuutensa...oli miten oli, tämän ohjeen mukaan ei kannata ainakaan tehdä.
Koristelun ajattelin tehdä hieman eri tavalla kuin ennen...liekö ulkonäkö ollut jo enne tulevasta mausta?
554245.jpg
18 kpl sekavuokaleipää
Täyte:
250 g palvikinkkua
200 g tuorejuustoa
200 g kermaviiliä
100 g salamia
200 g raejuustoa
1 dl pieneksi pilkottuja viinirypäleitä
½ dl hienonnettua persiljaa
ripaus mustapippuria
Kostutus:
4 dl lihalientä
Kuorrutus:
200 g tuorejuustoa
Koristelu:
kuvassa